در روز دانشجوی سال 92، اتفاق جالبی رخ داد که اتفاق جالب‌تری از سال 88 را تداعی می‌کرد!

 

به گزارش بی باک به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، رفتار ساختار شکنانه بعضی عناصر معلوم‌الحال و تشکل‌های غیرقانونی که سابقه اغتشاش و همراهی با فتنه88 را در کارنامه خود دارند، سبب شد تا 16 آذر سال 88 دلیل خوبی باشد برای یادآوری بعضی از حقایق.

 در این بین بودند افرادی که علیرغم تعداد کم، سروصدای زیادی داشتند و اقلیت متبوع خود را صاحب جنبش دانشجویی و مجرمان سابقه‌دار را «شرافت جنبش دانسجویی» معرفی کردند. از وقاحت افراطیون و اقلیت خشونت‌طلب در مصادره «جنبش دانشجویی» که بگذریم، می‌توان سراغ شرافت مورد نظر این عزیزان رفت!

 

 بر همین اساس و در حالی که نمی‌توان منکر سوءاستفاده عناصر افراطی اصلاح‌طلب از برخی دانشجویان شد، لازم است از باب روشنگری، دو تصویر زیر که لباس مخصوص فرار «شرافت» جنبش دانشجویی و مایه افتخار عناصر تندرو «اصلاح‌طلب» را در حین انجام وظیفه به‌نمایش گذاشته‌است، به تماشا بنشینیم. 

شرافت افراطی‌ها قبل از استفاده از لباس مخصوص فرار در روز 16 آذر 88 و حین یک سخنرانی شورانگیز! 

شرافت افراطیون لباس فوق را پوشید تا از چنگ قانون بگریزد اما موفق نشد

البته شایعاتی وجود دارد که برخی عناصر خشونت‌طلب و افراطی جریانات مورد اشاره که از قضا واقعاً خانم بوده‌اند، برای فرار از چنگ قانون به لباس مردانه پناه برده‌اند؛ لذا شاید بتوان اقدام به انتخاب پوشش زنانه از سوی «شرافت» تندروها و افراطیون را به‌نحوی آبرومندانه! توجیه کرد اما حقیقت امر آن است که انتخاب پوشش مردانه از سوی خانم‌ها و پوشش زنانه از سوی آقایان، موضوعی زشت، مشمئزکننده و یقیناً دور از «شرافت» است