سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دیگر

واقعا یادش بخیر !!!

 

 

راستی یه سوال ؟؟؟

چرا همه وقتی عکس های قدیمی شونو میبینن کلّی میرن تو حس و هی ، هـــــــــــی می کشن به یاد قدیما !!!

 

عکس های قدیمی, شامپو, عکس شامپو قدیمی, تصاویر خاطره انگیز, خاطرات دیروز, خاطرات و عکس

 

خاطرات دیروز, تصاویر خاطره انگیز, عکس های قدیمی, جلد کتاب قدیمی, خاطره, خاطرات, تصاویر قدیمی, old pic

 

ادامه تصاویر  ( نگاه کن هی بگو ، هـــــــــی ! ) ...


برچسب ها : فرهنگی  , عکس و تصویر  ,

      



عصر ایران - افطاری ماه رمضان در کشورهای مختلف براساس آداب و رسوم متنوعی با خوراکی ها و نوشیندنی های متفاوت برگزار می شود. در این گزارش تصویری، بخشی از تنوع در این سفره های افطاری در مناطق مختلف جهان دیده می شود.


شهر حلب سوریه




 

ادامه تصاویر ...


برچسب ها : مذهبی  , اجتماعی  , فرهنگی  , رمضان  , عکس و تصویر  ,

      

به گزارش تعامل، حیات هر عضوی در بدن، به گردش خون و اکسیژن‌رسانی مناسب به آن بستگی دارد. به همین دلیل وقتی جریان خون به قلب مختل می‌شود، دچار سکته قلبی می‌شویم.

لباس‌های نامناسب و نشستن طولانی‌مدت به‌خصوص در وضعیت‌های خاص نیز جریان خون ناحیه دستگاه تناسلی را مختل می‌کند و گاهی آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تحت‌فشار قرارگرفتن اعصاب این ناحیه نیز مزید بر علت‌ می‌شود و آسیب‌های وارده را دو چندان می‌کند. پس بهتر است به شلواری که می پوشید بیشتر بیندیشید. اما چرا و چگونه؟

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : طب و پزشکی  ,

      

امسال هم به مانند چند سال گذشته و با ورود به ایام ماه مبارک رمضان برخی رسانه ها که غالباً خود را نماینده تام و تمام ملت می دانند در تلاشی هم آهنگ و با لحنی طلبکارانه تقاضای نا به جایی را از رسانه ملی مطرح نمودند. این رسانه ها با اشاره به عدم پخش آوای زیبا و هنرمندانه "ربنای" استاد محمدرضا شجریان(که نه در استاد بودنش شکی است و نه در لحن خوشش) در رمضان سالهای اخیر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی تقاضای پخش دوباره این اثر را دارند. در اشاره به این درخواست چند نکته قابل ذکر است:

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : فرهنگی  ,

      
صراط این روزها تقویم روی میز مرور خاطراتی تلخ است که نگاهی گذرا به این حوادث سپری شده ما را در برابر وقایع سال 1378 و کوی دانشگاه قرار می‌دهد.

گزارش پیش رو با مروری کوتاه اما جامع از حوادث کوی دانشگاه 1378 در صدد است رصدی کلی را نسبت به عملکرد و سرانجام برخی عوامل اصلی و پشت پرده این حوادث داشته باشد.

مجلس پنجم در اوایل سال سوم دوره نمایندگی یعنی آغاز سال یک هزار و سیصد هفتاد و هشت طرح اصلاح قانون مطبوعات را به میان آورد که این تصمیم به بهانه تهدید آزادی مطبوعات و تعارض آن با اصول "قانون اساسی"، با مخالفت صریح وزیر ارشاد به عنوان موضع رسمی دولت خاتمی روبرو شد. 

پس از آن مطبوعات زنجیره‌ای با به راه انداختن هیاهو و جنجال، سعی در وادار نمودن مجلس به عقب نشینی از تصمیم خود مبنی بر اصلاح قانون مطبوعات داشتند، در همین راستا "روزنامه سلام" در اقدامی غیر قانونی دست به انتشار یک خبر کاملاً سری و محرمانه زد که این امر بر شدت التهابات و هیجانات سیاسی در کشور افزود.  
 
این روزنامه، یک روز قبل از به بحث گذاشته شدن «طرح اصلاحیه قانون مطبوعات» در مجلس، یعنی در تاریخ 15 تیر 1378 یک نامه کاملاً سرّی و طبقه بندی شده را منتشر کرد که در آن از طرح اصلاح قانون مطبوعات و ارتباط آن با سعید امامی (اسلامی)، سخن به میان رفته بود.

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشته بود : «سعید اسلامی پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است. »



در پی این اقدام، "وزارت اطلاعات" شکایتی را علیه روزنامه سلام تنظیم و آن را تسلیم قوه قضاییه نمود، تا قوه قضاییه عاملین این اقدام غیر قانونی را مورد پیگرد و مجازات قرار دهد.  
      

رییس جمهوری منتخب با تاکید بر اینکه مجلس نماد مهم مردم‌سالاری است، گفت: اگر در سال‌های اخیر گاهی نسبت به مجلس بی‌حرمتی شده است، باید این حرمت و اقتدار به مجلس بازگردد.

  حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه غیرعلنی و غیررسمی مجلس به منظور تبادل نظر نمایندگان با رییس جمهوری منتخب بر همه شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و امام شهیدان به عنوان مظهر استقامت، ایستادگی، عزت و غرور و احیای احکام اسلام سلام و درود فرستاد.

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : سیاسی و نظامی  ,

      

 

ادامه تصاویر ...


برچسب ها : ورزشی  , عکس و تصویر  ,

      

 

با حضور اعضای تیم ملی والیبال در جلسه عصر امروز هیات دولت از تلاش‌های ملی‌پوشان ایران در لیگ جهانی والیبال تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، جلسه عصر امروز هیات دولت مهمانانی ویژه داشت. اعضای تیم ملی والیبال ایران در این جلسه حضور یافتند تا مورد تقدیر مقامات اجرایی دولت قرار بگیرند.

در این مراسم از سوی محمود احمدی‌نژاد به اعضای تیم ملی والیبال 50 میلیون تومان هدیه نقدی و یک دستگاه آپارتمان به شرط تاهل اهدا شود.

ملی‌پوشان ایران نیز در پایان مراسم یک توپ والیبال با امضا همه اعضاء با پیراهن شماره 4 که در این رقابت‌ها بر تن سعید معروف بود  به رییس جمهور اهدا کردند.

احمدی‌نژاد: خوشحال کردن ملت کار بزرگی بود

همچنین محمود احمدی‌نژاد در این مراسم با تقدیر از اعضای تیم ملی گفت: تیم ملی والیبال توقعات را خیلی بالا برد. پس از پیروزی در بازی اول مقابل آلمان همه انتظار داشتند بازی دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذارید.

رییس جمهور افزود: تیم ما در گروه سختی قرار داشت. کار والیبال ما در این رقابت‌ها خیلی خوب بود و نشان دادیم به هرجا که تصمیم بگیریم، می‌توانیم برسیم.

وی در ادامه متذکر شد: اگر  8 سال گذشته می‌گفتیم ایتالیا را در ایتالیا می‌‌برد، کسی باور نمی‌کرد. من به توانمندی جوانان خود ایمان دارم. ما اگر بخواهیم به قله‌ها برسیم، خواهیم رسید. ما حتی اگر در بازی دوم مقابل ایتالیا بی‌معرفتی نمی‌شد، می‌توانستیم پیروز شویم. حتی توان شکست دادن روسیه را هم داشتیم اما چون بازی اول بود تجربه بچه‌ها کمتر بود.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: ورزش فقط این نیست که یک تیم در مقابل یک تیم دیگر بازی کند، بلکه ورزش نمونه‌ای از نشاط یک ملت است، همانطور که در علم و فضا و نانو تکنولوژی جوانان ما قله‌ها را فتح کرده‌اند، پیروزی در عرصه ورزش هم اهمیت و هم سختی و پیچیدگی خاص خود را دارد اما برخی فکر می‌کنند فقط موضوع هسته‌ای پیچیدگی دارد.

وی در ادامه خطاب به ملی‌پوشان والیبال متذکر شد: کار شما عالی بود و از شما تشکر می‌کنیم. از محمدرضا داورزنی و ولاسکو هم تشکر می‌کنیم و امیدواریم این موفقیت‌ها تمدید شوند

احمدی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم از الان یک برنامه 10 ساله تنظیم کنید تا به المپیک هم دست یابیم. تیم ملی والیبال اگر هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته باشد همین که بارها یک ملت را خوشحال کرد، کار بزرگ و ارزشمندی انجام داد.

 

*** ( به نظر من کار هیئت دولت و رئیس جمهور ، آقای احمدی نژاد نیز بسیار خوب بود و نشان داد که افتخار آفرینی برای کشور از هر نوع و هرکس که باشد با اهمیت است و نگاه به ورزش صرفا فوتبالی نیست و دیگر ورزشکاران هم گرچه مدال نیاورند ، اما باز هم تلاش شان قبل تقدیر است ، اگر برای ارتقای ایران اسلامی تلاش نمایند . )




برچسب ها : سیاسی و نظامی  , ورزشی  ,
      

پس از کشف تجهیزات شنود و فیلمبرداری در دفتر کار آقای علی مطهری، ایشان اقدام به انتشار یک مطلب انتقادی شدید نموده است که مورد سوءاستفاده ی دشمنان ایران اسلامی قرار گرفته است، این نامه از سوی افراد و رسانه ها و طیفهای مختلف سیاسی داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته و بعضاً موجب سوءاستفاده دشمنان و سیاه نمایی امنیتی گردیده است، که حقیر نیز این مسئله را از چند جهت و از چند جایگاه مورد بررسی قرار می دهم:

 

 

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : سیاسی و نظامی  ,

      

توصـیـه‌هـای سـحـری

1- وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می‌‌ خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می ‌توانید در این وعده بگنجانید.

 

2- می ‌توانید 10 تا 12 قاشق غذاخوری برنج پخته (البته کمی ‌چرب‌ شده با روغن زیتون یا روغن کانولا) را همراه انواع خورش ‌های سنتی در این وعده میل کنید.

 

3- خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدن تان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.

 

4- اگر جزو آن هایی هستید که در این وعده اشتهای کمی دارند، بهتر است حجم مختصری از غذاهای پُرکالری و البته مغذی را برای این وعده انتخاب کنید؛ مانند حلیمی ‌که با کمی ‌کره و دارچین طعم‌ دار شده است.

 

5- خوردن مخلوط میوه‌ های فصل با لبنیاتی مانند شیر و ماست یکی از گزینه‌ های مناسب برای شروع این وعده است تا اشتهای تان برای خوردن سحری بیشتر شود.

 

6- مصرف نوشابه‌ های گازدار و غذاهای شور و پُرادویه‌ ای مانند انواع فست ‌فودها را در این وعده به کلی فراموش کنید تا در طول روز دچار تشنگی نشوید.

 

7- بهترین نوشیدنی برای جلوگیری از تشنگی در طول روز‌های روزه‌ داری، آب است که البته می ‌توانید آن را با کمی ‌آبلیموی تازه طعم‌ دار کنید.

 

8- از مصرف سیر، پیاز و حتی سبزی خوردن در این وعده بپرهیزید تا بوی دهان تان برای اطرافیان، آزاردهنده نباشد.

 

 

توصـیـه‌ هـای افـطـاری

1- وعده افطار، معادل همان وعده صبحانه‌ ای است که در روزهای عادی می ‌خوردید؛ پس بهتر است به حضور تمام ‌گروه‌ های غذایی در این وعده غذایی ‌تان توجه کنید.

 

2- روزه ‌تان را می ‌توانید با یک استکان شیر گرم یا چای کمرنگ و 2 عدد خرما یا یک قاشق غذاخوری عسل (طبیعی) باز کنید.

 

3- می‌ توانید چند برش نان سنگک را همراه با 45 گرم پنیر و چند برش گوجه‌ فرنگی و خیار و یک عدد گردو در این وعده میل کنید و البته می ‌توانید پنیرتان را از قبل با گردو یا سایر مغزها و سبزیجات معطر مخلوط کرده و طعم‌ دار کنید.

 

4- انواع سوپ‌ های سبک مانند سوپ شیر نیز انتخاب مناسبی برای وعده افطاری هستند؛ البته در خوردن آن ها زیاده‌ روی نکنید تا حجم معده ‌تان پُر نشود و اشتهای تان برای خوردن سایر غذاها از میان نرود.

 

5- اگر احساس سنگینی یا دل ‌درد کردید، کمی ‌صبر کنید و سپس کاسه ‌ای ماست که با کمی ‌جوانه‌ گندم و پودرمغزها (مانند مغز ‌پسته، بادام و کنجد) مخلوط کرده ‌اید، میل کنید. حتی مخلوط ماست و انواع میوه‌ های فصل هم انتخاب مناسبی برای این وعده هستند.

 

6- برای شام بهتر است از منابع پروتئینی استفاده کنید؛ البته از انواع کم‌ چرب. به طور مثال، تکه ‌ای ماهی یا سینه ‌مرغ کبابی همراه با انواع سبزیجات بخارپز شده مانند هویج، لوبیا سبز، نخود فرنگی و ذرت.

 

7- حتما بین افطار تا شام 2 تا 3 واحد میوه میل کنید تا در پایان این ماه دچار کمبود انواع ویتامین ‌ها نشوید.

 

8- در وعده افطار، زیاد چای نخورید؛ زیرا این نوشیدنی مُدر است و ممکن است شما را به کم‌ آبی مبتلا کند.




برچسب ها : طب و پزشکی  , رمضان  ,
      
   1   2   3   4   5   >>   >