سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دیگر

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبررسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هفتگی اندیشه ولایت گفت: آنچه امروز در مصر می‌گذرد مایه‌ی عبرت همه کسانی است که به تعامل با آمریکا خوشبین هستند؛ ببینیم در مصر چه شد که برای اولین بار یک دولت با خون‌های زیاد و خون دل‌های فراوان و آرای مردم، روی کار آمد ولی خیلی زود و حتی قبل از فرا رسیدن سالگرد حاکمیت خود، بدون اینکه دفاع جدی از سوی هوادارانش صورت گیرد با کودتای نظامی ساده سرنگون شد.

وی به دلایل فراوان این حادثه اشاره و تصریح کرد: مهمترین دلیل آن خارج شدن مردم از صحنه حمایت از دولت و عدم آمادگی مردم برای فداکاری در راه حفظ این دولت است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار داشت: برای عبرت گرفتن از این حادثه باید دید چرا مردم، دولت منتخب خود را آنطور که باید حمایت نکردند و او را در مقابل کودتا تنها گذاشتند؟

نقدی، تلاش عده‌ای را برای نسبت دادن این حادثه به کمبود گاز و نان و مشکلات معیشتی مردم یادآور شد و افزود: حقیقت، چیز دیگری است، جوانان پرشوری که جلوی تانک‌های رژیم مبارک سینه سپر کردند و مرسی را روی کار آوردند برای آرمان‌شان ارزش خیلی بیشتری قائل هستند که بخواهند با کمبود نان و گاز از میدان بیرون بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطرنشان کرد: واقعیت این است که آمریکای مکار با حیله و نیرنگ و وعده‌های حمایت و بهبود شرایط، مرسی را از جهت‌گیری‌های انقلابی بر حذر داشت و او را به ورطه‌ی سازش کشاند.

وی وعده‌های آمریکا به مصر را برشمرد و ادامه داد: وعده‌های آمریکا مبنی بر استمرار کمک‌های مالی دو و نیم میلیارد دلاری به مصر، تقویت جایگاه مصر در عرصه بین‌المللی، حمایت از دولت در مقابل کودتای نظامیان، کمک‌های مالی چند میلیارد دلاری قطر و عربستان و ... به اندازه کافی وسوسه انگیز بود که بتواند مرسی را به سازش با اسرائیل، دوری از ایران و مقابله با مقاومت در سوریه وا دارد، رفتاری که روز به روز مردم انقلابی بویژه جوانان پرشور را نسبت به دولت مرسی دلسردتر و ناامیدتر کرد.

رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین اقدامات انقلابی مردم مصر و واکنش‌های دولت مرسی را یادآور شد و اظهار داشت: مردم هر هفته لوله گاز مصر را به اسرائیل منفجر می‌کردند و دولت مرسی ترمیم می‌کرد، آنها برای حمایت از غزه تجمع می‌کردند و مرسی راه را کنترل می‌کرد، آنها سفارت رژیم جعلی اسرائیل را اشغال می‌کردند و او آن را با عذرخواهی بازگشایی می‌کرد، مردم خواهان دفاع از مقاومت در سوریه بودند و او سفارت سوریه را تعطیل می‌کرد و همین رفتارها نیروی دفاعی مردمی و جوانان مصر را از کنار مرسی پراکنده کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه در این شرایط فقط نیروهای حزب اخوان المسلمین به صورت تشکیلاتی از مرسی حمایت می‌کنند و دیگر کسی برای مرسی باقی نمانده است، گفت: این شرایط زمینه را برای کودتای نظامی بی دردسر فراهم ساخت.

وی ادامه داد: این ترفند آمریکاست که اسلامگرایان را ابتدا با کشاندن به ورطه‌ سازش از چشم و نظر ملت خود می‌اندازد و سپس معارضان را علیه آنها می‌شوراند تا بدون اینکه دست خیانت خودش علیه آن ملت مشهود باشد، اسلام گرایان را از صحنه بیرون کنند.

رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این روش همان کاری است که امروز با اردوغان انجام می‌دهند و پیش از این با گورباچف کردند و نقشه فردای آمریکا برای جمهوری اسلامی هم همین است ادامه داد: اگر مرسی به جای اعتماد به وعده‌های پوشالی آمریکا، به اسلام و مردم خودش تکیه می‌کرد و به جای سازش با اسرائیل، سفارت اسرائیل را تعطیل می کرد و شیر گاز و نفت را بر رژیم غاصب می‌بست و موضع قاطع در حمایت از فلسطین را پی می‌گرفت؛ مرسی و اخوان المسلمین تنها نمی‌ماندند و بیشتر از 70 درصد از مردم مصر چنان پشت سر او می‌ایستادند که تا سال‌های سال دیگر هم هیچ قدرتی نمی‌توانست او را کنار بزند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر مرسی فریب آمریکا را نمی‌خورد و راه مبارزه با اسرائیل را در پیش می‌گرفت، جایگاه مردمی بالاتر از جمال عبدالناصر می‌بافت و امروز توده‌های مردم مصر کودتاچیان را به خاک مذلت می‌نشاندند و نه تنها در داخل مصر بلکه در تمام کشورهای اسلامی برای دفاع از او غوغا بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر ملت اسلام اجازه می‌دادند مراکز آمریکایی در پایتخت‌هایشان از این تجاوز آشکار به مردم سالاری جان سالم به در برد؟ مگر پادشاهان خائن منطقه که او را برای سازش با آمریکا و اسرائیل و مقابله با ایران تشجیع کرده و فریب دادند جرات می‌کردند آشکارا رفتن مرسی را جشن بگیرند؟

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود بیان کرد: تنها ماندن مرسی در میان امت اسلام و ملت خود درس عبرت بزرگی برای تمام کسانی است که به تعامل با آمریکا خوشبین هستند و خصوصاً درسی برای اخوان المسلمین که شاید دیر نشده باشد تا به میدان بیایند و جبران کنند.




برچسب ها : سیاسی و نظامی  ,
      

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ابرار معاصر تهران، تحولات روزهای اخیر مصر از حضور مخالفان محمد مرسی در خیابان و اصرار آنها به برکناری وی گرفته تا پاسخ مثبت ارتش به خواست مخالفان و کودتا علیه دولت مرسی بی‌تردید نقطه عطف مهمی در مسیر تحولات این کشور از 25 ژانویه 2011 خواهد بود؛ اما این نقطه عطف بیش از آنکه امیدوارانه باشد، مایه نگرانی است.

 

فارغ از عملکرد محمد مرسی که در کنار موافقت‌ها، مخالفت‌های بسیاری را نیز درپی داشت، نمی‌توان بر این واقعیت چشم پوشید که وی رئیس‌جمهوری قانونی مصر بود که حدود یک سال پیش و پس از پیروزی، در انتخاباتی آزاد و مورد تأیید همگان به قدرت رسید؛ ازاین‌رو می‌توان گفت زیبنده انقلاب مصر نبود که کوتاه زمانی پس از انقلاب علیه سه دهه حکومت نظامی و خودکامه حسنی مبارک، دولتی که برآمده از رأی مردم باشد، ساقط شود؛ اما به‌نظر می‌رسد آنچه زمینه را برای کودتای ارتش فراهم کرد به پدیده‌ای برمی‌گردد که از زمان سقوط مبارک در فضای مصر اندک اندک به نوعی اپیدمی تبدیل شد؛ پدیده‌ای که گویا نه‌فقط در مصر، که اینک در خاورمیانه و شمال آفریقا درحال گسترش است؛ این پدیده چیزی نیست جز خیابانی شدن سیاست!
خیابان‌های شهرهای خاورمیانه که روزگاری طولانی فقط محل تردد اتومبیل‌ها و گذر عابران بود، از حدود دو سال و اندی پیش به عنصری تأثیرگذار در معادلات کلان سیاسی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه ازجمله مصر تبدیل شد. درحقیقت، این حضور گسترده و رنگارنگ مردم از طیف‌های مختلف فکری و سیاسی در خیابان‌ها و میدان‌های مهم شهرها بود که رژیم‌های خودکامه‌ای چون مبارک و بن علی را به کناره‌گیری از قدرت پس از سال‌ها ناگزیر کرد.
اگرچه خیابان نقش مثبتی در فرایند سقوط رژیم‌های خودکامه داشته است، پس از این مرحله، خود به عامل ایذایی در مسیر تحول تبدیل شده است. حضور مستمر در خیابان به بهانه‌های مختلف، گویی رفته‌رفته رویه‌ای عادی می‌شود و همه به این نتیجه می‌رسند که فقط خیابان است که می‌توان از آن به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار برای رسیدن به هدف بهره برد.
گرچه خیابان یکی از مهمترین عرصه‌های عمومی برای طرح مطالبات سیاسی و اجتماعی است، تا زمانی می‌تواند نقش مثبتی را در فرایند سیاسی بازی کند که بازی سیاسی را از دایره منطق اصلی خود که رقابت بر سر قدرت از راه‌های قانونی و حقوقی است خارج نکند.
طی روزهای اخیر شاهد بوده‌ایم که عده‌ای در خیابان‌های مصر، برکناری رئیس‌جمهوری قانونی این کشور را درخواست می‌کردند و سرانجام نیز به هدف خود رسیدند؛ این امر را می‌توان نقطه اوج خیابانی شدن سیاست دانست. خیابانی شدن سیاست در یک کلام به‌معنی تعطیلی رویه‌های حقوقی و نهادی سیاست‌ورزی ازجمله تعیین و تغییر دولت و وانهادن آن به تجمعات خیابانی است که عمدتاً هیجان بر آنها غالب است.
تمامی انقلاب‌ها و جنبش‌های دموکراتیک زمانی می‌توانند به مرحله ثمربخشی برسند که بتوانند نهادهای قوام‌دهنده و پاسدار دموکراسی را شکل دهند. یکی از اصلی‌ترین ستون‌های دموکراسی، محوریت صندوق رأی و انتخابات در تعیین و تغییر افراد حاضر در نهادهای قدرت است. بنابراین، سقوط دولت منتخب با هر انگیزه و هدفی صورت بگیرد، آشکارا به‌معنای نادیده گرفتن فرایندهای حقوقی و قانونی انتقال قدرت است. خیابانی شدن سیاست برای همه همچون شمشیر دولبه خواهد بود. اگر امروز مخالفان دولت مرسی توانستند از این طریق به هدف خود دست یابند، ممکن است روزی نیز فرابرسد که از همین طریق از قدرت پایین آورده شوند.
چنانچه حتی ادعای مخالفان مرسی مبنی‌بر تلاش وی و اخوان‌المسلمین برای انحصارگرایی و حذف جریان‌های دیگر را بپذیریم، به‌نظر نمی‌رسد راهی که مخالفان برای پیشبرد هدف خود یعنی سقوط دولت منتخب درپیش گرفته‌اند - که به یک معنا پشت پا زدن به نهاد انتخابات است - آسیبی کمتر از عملکرد مرسی و اخوان داشته باشد؛ به‌عبارتی، زیان کودتا علیه دولت و تبدیل آن به یک رویه، بسیار بیشتر از عملکرد مرسی و اخوان در طول حضورشان در قدرت بود.
صرف داشتن انگیزه‌ها و هدف‌های دموکراتیک نمی‌توان از دموکراسی حمایت کرد. همچنانکه هدف اصل است، راه رسیدن به هدف نیز ازنظر منطقی مهم است. آنچه در تحولات اخیر بیش از همه آسیب دید، نهاد انتخابات و محوریت صندوق رأی است که بازسازی این جایگاه و اجماع و پایبندی همه به آن، کاری بسیار دشوار خواهد بود.
خیابانی شدن سیاست همانند آنچه طی این روزها در مصر شاهد هستیم، این الگو را پیش روی طرف‌های مختلف قرار می‌دهد که اصلی‌ترین عامل در تأثیرگذاری بر فرایندهای سیاسی، داشتن نیرو و توان در زورآزمایی خیابانی است. بدیهی است که این شیوه پایانی ندارد و همواره همه طرف‌ها هواداران خود را به تجمع‌های خیابانی دعوت می‌کنند که درواقع، نتیجه اصلی آن چیزی جز همه‌گیری نوعی هرج‌ومرج و بی‌ثباتی نیست.
به‌نظر می‌رسد خیابانی شدن سیاست فقط منحصر به مصر نیست. چندی پیش در ترکیه نیز معترضان خواستار کنار رفتن دولت قانونی شدند. در تونس نیز به تقلید از مصر، جنبش تمرد راه افتاده و هدف خود را براندازی دولت و شورای ملی مؤسسان که ازطریق انتخابات به قدرت رسیده‌اند اعلام کرده است.
هدف از این نوشتار، دفاع از عملکرد دولت‌های خاورمیانه‌ای همچون دولت مرسی نیست، بلکه صرفاً بازنمایی مشکل و چالشی جدید و بزرگ در خاورمیانه است که اگر فکری به حال آن نشود، مسیر تحول‌خواهی و ساختن جامعه‌ای قانونمند و دموکراتیک را با چالش‌ها و خطرهای جبران‌ناپذیری مواجه می‌کند و آن را به ناکجاآباد خواهد برد.



برچسب ها : سیاسی و نظامی  ,
      

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم با کوبا با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از هاوانا، تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در نخستین دیدار مقابل کوبا از سری مسابقات لیگ جهانی، از ساعت 05:10 دقیقه به وقت تهران در سالن 15 هزار نفری شهر هاوانا برای دومین بار به مصاف میزبان خود رفت و 3 بر یک به برتری رسید.

 

 

ملی پوشان والیبال ایران در این مسابقه با پیراهن‌های سرخ در مقابل تیم سفید و آبی پوش کوبا به میدان رفتند.

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : ورزشی  ,

      

آیا شاغل بودن براى بانوان ارزش است ؟

     قبل از هر گونه اظهار نظر درپاسخ به این سؤال ؛توجه به این‏دو نکته لازم است:

      اولاً:صرف کار کردن ارزش است وموارد آن متعاقبا بیان خواهد شد ،اما کلام در شاغل بودن است به این معنا که

براى کسب در آمد از منزل خارج شود واز اداى حقوق همسر وفرزند خود؛ سرباززند وکسب وکار را پیشه قراردهد وبه

دنبال طلب مال براى بهتر زندگى نمودن باشد.

     ثانیا:کلام در بیان ارزش شاغل بودن است نه صرف شاغل بودن، از نظر شارع اگربانوئى بتواندبه موازین شرعى

عمل نماید وحجاب کامل رامراعات کند ؛ اشکالى نداردوبه هر شغلى مى‏تواند رو آورده وآن راانجام دهد،امامطلبى

که قابل بحث وتأّمل است ارزشمند بودن آن است آیا صرف شاغل بودن براى زن ارزش است؟بطورى که امروزه

تبلیغات گسترده‏اى در این زمینه صورت مى‏گیرد، وآن چنان این تبلیغات در خانواده ها اثر گذاشته که مادرانى که عمر

خود را درتربیت اولاد صرف نموده وبه خانه دارى مشغول بوده‏اند وسعى آنها در خانه دارى وهمسر دارى وتربیت

اولاد بوده است الان در خود احساس حقارت نموده وچه بسا پدر ومادر خود را زیر سؤال برده که چرا به ما اجازه

ندادید تا برویم ودر آمدى کسب کنیم ومستقل باشیم ومحتاج به کمک شوهر نباشیم بلکه ما کمک به همسرمان بکنیم

و...آیا این فرهنگ اسلام است ؟وآیا این فرهنگى که الان در جامعه اسلامى در بین مردم نفوذ کرده که باید زن ومرد

هردو شاغل باشند تا بنوانند زندگى ایده آلى داشته باشند درست است ویا جوانى که مى‏خواهد همسرى را انتخاب

کند یکى از معیارهائى را که در نظر مى‏گیرد این باشد که با دخترى ازدواج کند که شاغل باشد تا بتوانند زندگى خوبى

داشته باشند در غیر این صورت زندگى راحتى نخواهند داشت؟ ویا اینکه یک خانواده از روز اول که فرزند خود را به

مدرسه مى‏فرستد؛ هدفى جز گرفتن مدرک وبه دست آوردن یک شغل که بتواند کسب در آمد بیشترى بکند ؛ندارد،به

همان انگیزه‏اى که اشاره شد و...

     از آن جائى که مطلب از اهمیت زیادى بر خوردار است باید به طور دقیق به ابعاد مسئله رسیدگى شود تا جاى هیچ

گونه ابهامى باقى نماند .

     این مطلب از جهاتى چند باید مورد بر رسى قرار بگیرد .

 

 

http://salk.parsiblog.com/Posts/73/%d8%a2%d9%8a%d8%a7+%d8%b4%d8%a7%d8%ba%d9%84+%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86+%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a+%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/




برچسب ها : مذهبی  , اخلاقی  , اجتماعی  , فرهنگی  ,
      

روزیی دیگر شایعه کردند بهشتی سنی است و در اذان و اقامه اشهد ان علیا ولی الله را نمی‌گوید.

به فردیی که این شایعه را باور کرده بود، گفتند در نماز جماعت شرکت کن تا خودت بشنوی که اشهد ان علیا ولی الله می‌گوید، به شهید بهشتی هم گفتند امشب اشهد ان علیا ولی الله را بلندتر بگو تا این فرد بشنود ...

آن شب که آن فرد در نماز جماعت حضور داشت، شهید بهشتی اشهد ان علیا ولی الله را که مستحب بود، نگفت!

بعد از نماز از او پرسیدند چرا؟

گفت:

من تمام وجودم به ولایت علی شهادت می‌دهد، اما دیدم اگر امشب بگویم، بخاطر علی نیست. بلکه به خاطر این است که یک مخالف خودم را راضی کنم پس نگفتم!

***

خدا رحمت‌ش کند!

 

 

 

http://jdanesh.parsiblog.com/Posts/146/%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1%d9%87+%d9%8a%d9%8a+%d8%a7%d8%b2+%d8%b4%d9%87%d9%8a%d8%af+%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa%d9%8a/




برچسب ها : اخلاقی  , ادبی  ,
      

شب ...

 

   تنها که باشی ...

 

شب ...

  

     آرام که باشی ...

 

شب ...

 

     سکوت می کنی و ...

 

شب ...

 

قامت که ببندی ...

 

ایاک نعبد ... وایاک نستعین ...

 

شب ...

 

وقنوت ربنایت  نگاهت را بدزدد از کف دستانت و برسی تا

 

به الله ...

 

شب  ...

 

و نگاه می داری خدایت را برای خودت ...برای قلبت ...برای ...

 

شب ...

 

سکوتی که دل می برد از ...

 

شب ...

 

خیال از خیال اوج می گیرد و میرسد تا به ...

 

شب ...

 

صدای سکوتی که ...

 

شب ...

 

عابدی ... گوشه ایی ...

 

وعشق بازی می کند برای معبودش ...

 

 شب ...

 

دلم میلرزد از...

 

شب ...

 

سکوتی عاشقانه ...

 

شب ...


دل از جسم میبرد و وصل می شود به حضرتش  ...

 

  وَنَفَخْتُ فِیهِ مِن رُّوحِی فَقَعُواْ لَهُ سَاجِدِینَ ...

 

شب  ...

 

عاشقانه ها دارد با دل ...

 

ودعوتی که نزدیک است ...

 

صدایی که می پیچید از مناره ی مسجد ...

 

تا به جان من نشیند ...

 

و روح پرواز می کند تا به ...

 

باید لبیک گفت این دعوت را ...

 

لحظه ایی چند صدایی می آید ...

 

که آی ای عبد ِ من میخوانمت ...

 

بیا ...وقت زلالی وطهارت رسیده است ...

 

ودورکعت قامت می بندی به عشق ...

 

شب باد هم عاشق می شود ...

 

بوی غریبی می دهد ...

 

شب ...

 

عشق را به سخره می گیرد ...

 

شب ... شب ... شب ...


 

 

 

 

http://derangi.parsiblog.com/Posts/183/%d8%b4%d8%a8/




برچسب ها : مذهبی  , ادبی  ,
      

  وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز 46 میلیارد دلار بوده است. یک اورژانس جاده‌ای در کشور درست کرده‌ایم با همکاری وزارت بهداشت، وزارت راه، هلال احمر نیروی انتظامی. تلفات جاده‌ای ما زیاد بود. سال 84 کل خودروهایی کشور 6 میلیون بود و 27 هزار و 800 نفر کشته شدند. سال 91 خودروها چقدر بود؟ 18 میلیون خودرو و مسافرت‌ها را که می‌بینیم، هیچ خودرویی در پارکینگ نخوابیده و همه استفاده می‌کنند اما سال 91 تعداد تلفات ما به کمتر از 19 هزار رسید و سریعترین کاهش نرخ تلفات را داشتیم البته ‌ما به این وضع قانع نیستیم و یک نفر هم زیاد است و نباید کشته شود اما اگر با همین روند که قبل از دولت بود، ادامه می‌یافت، آمارها زیاد می‌شد. 

 

 رئیس‌جمهور افزود: مراکز تفریحی کشور افزایش یافت. سدسازی‌ها وسیع شد، به حجم سدها در این هشت سال اضافه شد که کار خیلی بزرگی است. 4 برابر کل قبل این دولت شبکه‌های آبرسانی افزایش یافت. بیش از 4 برابر قبل از این دولت آبیاری‌های تحت فشار احداث شده و ‌با کمک دولت 85 درصد یارانه به این امر اختصاص یافته است. ‌آبرسانی به شهرها، روستاها، زیرساخت های شهری، کار خیلی بزرگی است. الان دشت ورامین آب می‌برد و از همین تصفیه فاضلاب در بخش کشاورزی استفاده می‌شود.

 

احمدی‌نژاد با اشاره به دیگر خدمات دولت نهم و دهم، تصریح کرد: دولت الکترونیک درست شد، سیستم بانکی دگرگون شده است و در خانه می‌شود تمام کارها را انجام داد. صندوق مهر امام رضا و بانک قرض‌الحسنه درست شد. در تلفن و مخابرات نیز انقلاب شد، موبایل دو میلیون بود اما الان خیلی افزایش یافته است و الان یک سیم کارت 2500 تومان شده است که 2 هزار تومان آن شارژ است. خودروهایی که در دست مردم است، سه برابر شده و گاز سوز شده‌اند، شما در هر بخشی بروید، خدمات چند برابر شده است.

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : سیاسی و نظامی  , اقتصادی  ,

      

بعد از مدتها، محمود احمدی‌نژاد به تلویزیون آمده است. وی اظهار داشت که این اولین گزارش به قول‌ها و برنامه‌های دولت اختصاص دارد. دومین برنامه وی در جمع مدیران صدا و سیما خواهد بود. سومین برنامه که گزارش تفصیلی است در دیدار ماه رمضان با مقام معظم رهبری است. گزارش چهارم بیان اولین‌های دولت و گزارش پنجم در آخرین روزها و به گفته رئیس جمهور برای حلالیت طلبیدن است.

 

گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور با مردم دقایقی قبل از ساعت 22 از شبکه یک سیما آغاز شد. 

 مرتضی حیدری مجری مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری دور یازدهم اجرای این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که در دفتر رئیس‌جمهور انجام می‌شود را برعهده دارد. احمدی‌نژاد سخنان خود را با قرائت دعای "اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه" آغاز کرد. 

 

  وی با بیان اینکه "به طور طبیعی در آخر دوره باید گزارشی خدمت ملت ایران تقدیم کنیم"، گفت که این گزارش را در 5 بخش و در سطوح مختلف در مقاطع زمانی متفاوت ارائه می‌دهد. وی اظهار داشت که این اولین گزارش به قول‌ها و برنامه‌های دولت اختصاص دارد. دومین برنامه وی در جمع مدیران صدا و سیما خواهد بود. سومین برنامه که گزارش تفصیلی است در دیدار ماه رمضان با مقام معظم رهبری است. گزارش چهارم بیان اولین‌های دولت و گزارش پنجم در آخرین روزها و به گفته رئیس جمهور برای حلالیت طلبیدن است. 

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : سیاسی و نظامی  , اقتصادی  ,

      
نخستین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال از ساعت 5:10 امروز در سالن سیدواد دپورتیوا شهر هاوانا برگزار شد که در پایان این مسابقه شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 و با نتایج (26 - 24، 25 - 19، 19 - 25، 22 - 25 و 14 - 16) از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتیازهای خود را به 9 رساندند.

به گزارش فارس،این مسابقه در حالی در سالن 15 هزار نفری شهر هاوانا به انجام رسید که ایرانی‌های زیادی از کشورهای کانادا و امریکا خود را به محل برگزاری مسابقه رسانده بودند و از تیم ایران حمایت می‌کردند.

کوبایی‌ها در هفته اول در کشور خود که به سرزمین شکر معروف است میزبان صربستان بودند و حالا هم از ایران میزبانی می‌کردند. آنها هفته گذشته روسیه، قهرمان المپیک را مغلوب کرده بودند و امید زیادی به پیروزی در بازی‌های خانگی مقابل ایران داشتند.

آرش کمالوند، دریافت کننده تیم ملی پس از عمل لیزر میخچه پایش در هفته گذشته همچنان از درد پا ابراز ناراحتی می‌کرد. وی به همین دلیل حضور پررنگی در تمرینات تیم ملی در کوبا نداشت؛ در نهایت هم کادر فنی ناچار شد تا بدون در اختیار داشتن او تیم را برای بازی با کوبا ارنج کند.

* گیم اول؛ 26 بر 24 به سود کوبا

سعید معروف، امیر غفور، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، فرهاد ظریف، محمد موسوی و عادل غلامی نفرات آغاز کننده ایران در این دیدار بودند. شاگردان ولاسکو با وجود اینکه امتیاز نخست را به حریف واگذار کردند، اما در ادامه با سرویس‌های هدفدار غلامی توانستند نتیجه بازی را 5 بر یک به سود خود رقم بزنند تا ساموئل، سرمربی کوبا درخواست وقت استراحت کند. در ادامه هم همین روند پابرجا بود و تیم ایران توانست نتیجه بازی 8 بر 5 کند تا تیم‌ها روانه وقت استراحت فنی اول شوند.

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : ورزشی  ,

      

دوستی بین دختر و پسر مذهبی !!! 

بسم الله الرحمن الرحیم
مدتی بود که به مطلب جدید فکر می کردم ، به اینکه چه مطلبی در وبلاگ قرار دهم ، نه اینکه موضوع نبود ، اتفاقا موضوع زیاد بود و به همین دلیل نمی دانستم که کدام اهمّ است .
بلاخره با قضیه ای که برایم در ال فور آی اتفاق افتاد و بحثی که با مدیر آن داشتم  ، فکر کردم از همه چیز واجبتر پرداختن به همین انحراف در روابطی است که دامنگی دختر و پسر جوان مذهبی ما شده است .

انحرافی که با آرامی جوان پاک مذهبی مارا آلوده می کند .
شیطان مثل ماها عجول نیست بلکه بسیار صبور است و برای ایجاد گناه و جهنمی کردن افراد آهسته و قدم به قدم جلو می رود . یکی از برنامه های قدیمی ولی موثر شیطان در ایجاد انحراف ، عادی سازی است .
 

 

 

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : مذهبی  , اخلاقی  , اجتماعی  , فرهنگی  ,

      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >