سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دیگر

 

این روزها پاها آماده می‌شوند تاول بزنند!


چشم‌ها مهیا می‌شوند بارانی شوند!

سینه‌ها به شور می‌آیند تا بی‌تاب شوند!

...........


ضریح را نبوس!

 

ضریح را بنوش! بگذار گوشت و پوست و خونت از حسین بروید

هم چنان که خود حسین هم از انگشتان پیامبر می نوشید و ارتزاق میکرد

و بنابر نقل روایت، گوشت و پوست و خونش را از پیامبر ص

وام گرفت و شد «حسین منی و انا من حسینی»

تو هم می خواهی از حسین باشی...؟


 

 ...........


یک ورق آهن، حالا تو بگو نقره یا طلا یا اصلا هر چیز قیمتی...

آن قدر نمی ارزید که همه عالم آن را این طور ببوسند!

چه آبرویی می دهد معیت با امام

 

 

«اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین»

 

 


      

 گفته می‌شود این اقدام بر اساس مصوبه جلسه اخیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه (شورای فیلترینگ) انجام شده است و تا 48 ساعت آینده پروسه فیلترینگ در همه آی‌اس‌پی‌ها تکمیل خواهد شد.
 
یک منبع آگاه دیگر در شرکت زیر ساخت نیز خبر فیلترینگ وی‌چت را تائید کرده است.
 
گفتنی است، وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌ بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

منبع:yjc.ir


      

تصویر زیر یکی مربوط به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر انقلاب در تاریخ (1392/09/14) و دیگری مربوط یه دیدار نلسون ماندلا رئیس جمهور سابق آفریقاى جنوبى با رهبر انقلاب در تاریخ (1378/07/25) می باشد که تنها تغییر در مبلمان دفتر رهبر معظم انقلاب رنگ شدن و عوض کردن روکش آن می‌باشد.

 


      

به گزارش پایگاه 598، بیش از 50 نماینده مجلس طی تذکری خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نسبت به وادادگی وی در برابر تجهیزات نظامی دشمن و کوچک پنداشتن قدرت معنوی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، هشدار داد.
در این تذکر آمده است: آقای ظریف در دانشگاه تهران عنوان داشتند، آیا آمریکا که می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟
این نمایندگان، بهترین مبارزه را دموکراسی و راه‌های دیپلماتیک دانسته و تاکید کردند: این جمله آقای ظریف مورد سوء استفاده رسانه‌های بیگانه قرار گرفته و آن را نشانه توان واقعی دفاعی ایران دانسته‌اند در حالیکه سیستم دفاعی ملت ایران علاوه بر حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات‌ها و صحنه‌های مانند 9 دی و 22 بهمن پیشرفت‌های چشمگیر نظامی و صنعتی است که پس از 35 سال تلاش به دست آمده است. متاسفانه آقای ظریف که در سابقه زندگی خود حتی یک ساعت حضور در دفاع مقدس ندارد ، نه شهیدی در کنار خود دیده ، نه خون نه مجروحی نه تیر و نه ترکش دیده باید از این تجهیزات نظامی دشمن بترسد و آن را بزرگ پندارد در حالیکه مهمترین سیستم دفاعی ما در کنار پیشرفت‌های نظامی روحیه شهادت طلبی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب مانند سنگ کوچکی ماشین جنگی دشمنان ما را از کار می‌اندازد.
این سیستم دفاعی با بمب‌های آمریکایی قدرتمند‌تر می‌شود و از کار نمی‌افتد همانطور که امام راحل فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود؛ متاسفانه این سخنان آقای ظریف بجای بازدارندگی دشمنان این کشور را برای تحرکات نظامی علیه ملت ما تحریک می‌کند.
علاوه بر حمید رسایی علی اصغر زارعی نماینده تهران، بهرام بیرانوند نماینده بروجرد، احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر، عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، عزیز اکبریان نماینده کرج، سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران ، فاطمه آلیا نماینده تهران، مراد هاشم‌زهی نماینده نهبندان، عطاالله سلطانی‌زبور نماینده رزن، مهرداد بذرپاش نماینده تهران، کوچکی نژاد نماینده رشت، زهره طبیب‌زاده نماینده تهران، احمد صالح نماینده اصفهان، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد، ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران، کمال علی‌پور نماینده مردم قائم‌شهر، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم بابل، حسین آذین نماینده ، حسین فتاحی، منصور حقیقت‌پور، محمد سلیمان‌پور نماینده مردم تهران، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، احمد بخشایش نماینده مردم اردستان، محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم، احمد امیرآبادی ،طاهری نماینده مردم گرگان، موسوی‌نژاد، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد، سید حسین نقوی حسینی  نماینده مردم ورامین ، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت، حسین طلا نماینده مردم تهران، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات ، علی علی‌لو نماینده مردم شبستر، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر، سید سعید میرکاظمی نماینده مردم تهران، حبیب‌آقاجانی نماینده مردم ماهشهر، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور، حسینیان نماینده مردم تهران، سعید زمانیان نماینده مردم شهر کرد، عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب، شهریاری نماینده مردم زاهدان، محبی نماینده مردم سنقر، باقرحسینی نماینده مردم شبستان، جعفری نماینده مردم بجنورد ، مظفر نماینده مردم تهران، دهدشتی نماینده مردم آبادان و همچنین کائیدی و ملکشاهی از جمله نمایندگانی هستند که این تذکر را امضاء کردند.


      
در روز دانشجوی سال 92، اتفاق جالبی رخ داد که اتفاق جالب‌تری از سال 88 را تداعی می‌کرد!

 

به گزارش بی باک به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، رفتار ساختار شکنانه بعضی عناصر معلوم‌الحال و تشکل‌های غیرقانونی که سابقه اغتشاش و همراهی با فتنه88 را در کارنامه خود دارند، سبب شد تا 16 آذر سال 88 دلیل خوبی باشد برای یادآوری بعضی از حقایق.

 در این بین بودند افرادی که علیرغم تعداد کم، سروصدای زیادی داشتند و اقلیت متبوع خود را صاحب جنبش دانشجویی و مجرمان سابقه‌دار را «شرافت جنبش دانسجویی» معرفی کردند. از وقاحت افراطیون و اقلیت خشونت‌طلب در مصادره «جنبش دانشجویی» که بگذریم، می‌توان سراغ شرافت مورد نظر این عزیزان رفت!

 

 بر همین اساس و در حالی که نمی‌توان منکر سوءاستفاده عناصر افراطی اصلاح‌طلب از برخی دانشجویان شد، لازم است از باب روشنگری، دو تصویر زیر که لباس مخصوص فرار «شرافت» جنبش دانشجویی و مایه افتخار عناصر تندرو «اصلاح‌طلب» را در حین انجام وظیفه به‌نمایش گذاشته‌است، به تماشا بنشینیم. 

شرافت افراطی‌ها قبل از استفاده از لباس مخصوص فرار در روز 16 آذر 88 و حین یک سخنرانی شورانگیز! 

شرافت افراطیون لباس فوق را پوشید تا از چنگ قانون بگریزد اما موفق نشد

البته شایعاتی وجود دارد که برخی عناصر خشونت‌طلب و افراطی جریانات مورد اشاره که از قضا واقعاً خانم بوده‌اند، برای فرار از چنگ قانون به لباس مردانه پناه برده‌اند؛ لذا شاید بتوان اقدام به انتخاب پوشش زنانه از سوی «شرافت» تندروها و افراطیون را به‌نحوی آبرومندانه! توجیه کرد اما حقیقت امر آن است که انتخاب پوشش مردانه از سوی خانم‌ها و پوشش زنانه از سوی آقایان، موضوعی زشت، مشمئزکننده و یقیناً دور از «شرافت» است


      

نلسون ماندلا، رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با آپارتاید، در سن 95 سالگی درگذشت. وی که از چند سال پیش تاکنون از بیماری های شدید رنج می برد، اخیراً به طور مستمر در بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه قرار داشت. ماندلا در سراسر جهان به عنوان نماد مبارزه با نژاد پرستی شناخته می شود.


























برچسب ها : اجتماعی  , عکس و تصویر  ,
      

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خود، با ابراز تأسف از درگذشت نلسون ماندلا، تاریخ زندگی سراسر مبارزه این سیاه‌پوست آزاده را برای آزادگان جهان بویژه جهان سومی‌ها، درس‌آموز عنوان کرد و گفت: مبارزه، مقاومت و تحمل 27 سال زندان، از ماندن شخصیتی مبارز محبوب در کلّ جهان بویژه سیاه‌پوستانی که به دلیل تبعیض نژادی و آپارتاید، تمام وجودشان را بغض و کینه علیه استعمارگران و استثمارگران سفید پوست پُر کرده بود ساخت.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، با ذکر خاطراتی از سفر آقای ماندلا و همراهانش قبل از انتخابات نجات‌بخش آفریقای جنوبی و سفر خود به آفریقای جنوبی در زمان ریاست جمهوری ماندلا و سفر متقابل ایشان به تهران گفت: ماندلا در سفر به تهران به من گفت: مهمترین نقطه آرمانی مردم آفریقای جنوبی، جمهوری اسلامی ایران است چون ایران در راه مبارزه علیه ظلم و دیکتاتوری، سرمایه زیادی گذاشته و خسارتهای فراوان دیده است. ایشان با تأکید براینکه مرحوم ماندلا معتقد بود جمهوری اسلامی ایران سهم زیادی در پیروزی سیاه‌پوستان و شکست آپارتاید داشت گفت: این مهم جزء افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید آن را حفظ کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روحیه ماندلا پس از پیروزی بر نژادپرستی، پرهیز از انتقام‌جویی و برقراری صلح و آرامش در کشور بود زیرا وی براساس مصالح و منافع ملّی آفریقای جنوبی معتقد بود، ضمن حفظ روحیه مقاومت و ظلم و استکبار ستیزی، باید از همه امکانات کشور برای سازندگی، توسعه و پیشرفت علمی و اقتصادی و فرهنگی استفاده کرد.




برچسب ها : اخلاقی  , سیاسی و نظامی  , اجتماعی  ,
      




برچسب ها : اخلاقی  , اجتماعی  , عکس و تصویر  ,
      

به گزارش جهان به نقل از مهر، نلسون ماندلا، پس از آزادی از زندان، دو بار به ایران سفر کرد؛ سفر اول در تابستان 1371 انجام شد، پیش از آنکه به ریاست جمهوری آفریقای جنوبی انتخاب شود. دومین سفر ماندلا به تهران در مهر 1378 بود، چند ماه پس از پایان دوره پنج ساله ریاست جمهوری.

جاوید قربان اوغلی که هنگام سفر دوم ماندلا به تهران، سفیر ایران در آفریقای جنوبی بود، ناگفته‌های آن سفر را شرح داده است؛ ماجرای دستور لغو سفر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آفریقای جنوبی به تهران به دلیل اینکه مقصد بعدی‌اش تل‌آویو بود و روایت اینکه رهبر محبوب آفریقای جنوبی چطور با تغییر مقصد بعدی سفرش موافقت کرد.

متن کامل این مقاله که در سایت سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق منتشر شده به این شرح است:

 

ادامه مطلب...

      

گزارش جهان به نقل از العالم، "سلمان الماجد" در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سعودی "روتانا" درباره نلسون ماندلا رهبر مبارزه با نژاد پرستی در آفریقای جنوبی گفت: طلب مغفرت برای غیر مسلمان جایز نیست .. خداوند پیامبر اکرم (ص) را از طلب مغفرت برای منافقان بازداشت.

وی افزود: بر اساس حدیثی که وجود دارد "کافر از اعمال صالح خود در دنیا بهره منده می شود"؛ اگر انسان کافری در دفاع از حقوق بشر خوب عمل کند، ستایش از وی حرام نیست.

"نلسون ماندلا" رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی و قهرمان مبارزه با نژادپرستی روز جمعه در سن 95 سالگی درگذشت. ماندلا از چند سال پیش از بیماری های شدیدی رنج می برد و اخیراً تحت مراقبت های ویژه قرار داشت.

نلسون ماندلا در سراسر جهان به عنوان نماد مبارزه با نژاد پرستی شناخته می شود و بسیاری او را پدر آفریقای جنوبی می‌دانند.

ماندلا اولین رئیس جمهوری سیاه پوست آفریقای جنوبی در سال های 1994 تا 1999 بود. وی به دلیل مبارزه علیه تبعیض نژادی 27 سال زندانی بود و در سال 1993 جایزه صلح نوبل را دریافت کرد.




برچسب ها : مذهبی  , طنز و سرگرمی  ,
      
   1   2   3   4      >