سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
لینک دوستان
ویرایش
پیوندهای روزانه
نویسندگان وبلاگ
ابر برچسب ها
امکانات دیگر

در شرایطی که حدود 2 ماه از توافق ایران و گروه 1+5 در ژنو می گذرد سرانجام زمان اجرای این توافق نامه فرا رسیده است و با توجه به توافق سه جانبه سیا عباس عراقچی، اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتخادیه اروپا و وندی شرمن نماینده آمریکا در ژنو، قرار است از امروز 30 دی ماه، مرحله نخست توافقنامه ژنو به صورت رسمی اجرایی شود.

اما بر اساس توافق ژنو گروه 1+5 بخش هایی از تحریم ها را باید لغو کند که از جمله آنها می توان به تعلیق تحریم پتروشیمی، تعلیق تحریم خودرو، تعلیق تحریم بیمه حمل و نقل و تعلیق تحریم قطعات هواپیما اشاره کرد.

همچنین در توافق ژنو آمده است فراهم کردن امکان ماندن صادرات نفت ایران در حد فعلی و توقف روند کم کردن 20 درصد از آن هر 6 ماه و دریافت مقدار مورد توافقی از پول نفتی که از این پس فروخته می شود.

برقراری بیمه حمل و نقل برای صادرات نفت ایران با میزان فعلی، تعلیق تحریم صادرات پتروشمی ایران، تعلیق طلا و فلزات گرانبها، تعلیق تحریم خودرو، تعلیق تحریم قطعات هواپیما، تعلیق تحریم خطوط هوایی بویژه ایران ایر از جمله موارد دیگر تاکید شده در توافق ژنو است.

همچنین ایجاد یک کانال مالی با استفاده از عواید نفتی خود ایران که در خارج از این کشور مسدود شده برای خرید محصولات خوراکی و کشاورزی، دارو، ادوات پزشکی و خسارات پزشکی که در خارج بر ایران تحمیل شده است نیز از جمله مهم ترین موارد اشاره شده در توافق ژنو است.

پس از توافق اخیر ایران و اتحادیه اروپا و آمریکا مقرر شده است از امروز لغو تدریجی تحریم‌ها آغاز شود و بخشی از پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور هم به صورت گام به گام آزاد خواهد شد.

در همین رابطه محمدحسن آصفری عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته است تا پایان فروردین‌ماه طبق تعهدات 1+5 چهار میلیارد دلار از درآمدهای مربوط به فروش نفت به کشور بازگردانده می‌شود و عمل غربی‌ها به این تعهدات مایه امیدواری جهت ادامه مذاکرات خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد مقرر شده است چهار درصد از درآمدهای حاصل از فروش نفت معادل چهار میلیارد دلار که حق ایران است و آمریکا آن را بلوکه کرده به ایران بازگردانده شود، اگر این اتفاق بیفتد گام مثبتی در جهت توفیق مذاکرات خواهد بود.

اما از زمان آغاز تحریم های غرب علیه ایران بازارهای داخلی واکنش های فراوانی را به این موضوع داشته و شاهد افزایش قیمت ها به بهانه اعمال تحریم ها بوده ایم و هم اکنون که لغو تحریم ها از امروز آغاز شده است بازارهای مختلف همچون، بازار ارز، سکه و خودرو در انتظار کاهش قیمت ها است و بسیاری از مردم نیز به افت قیمت ها در بازارهای مختلف امیدوارند.

محمدرضا نادری معاون امور گمرکی گمرک درباره آینده بازارهای مختلف پس از لغو تحریم ها گفته است در شرایط تحریم امکان خرید مستقیم کالا برای فعالان و تولید‌کنندگان وجود نداشت و این مساله مشکلات زیادی برای آن‌ها ایجاد می‌کند که مهم‌ترین آن افزایش قیمت تمام شده کالاست. ولی زمانی که تحریم‌ها برداشته شود امکان خرید مستقیم کالا برای فعالان اقتصادی فراهم می‌شود و تا میزان زیادی از قیمت‌ها کاسته خواهد شد.

وی گفته است یکی دیگر از آثار لغو تحریم‌ها در بخش ترخیص و امکان تبادل اسناد اتفاق می‌افتد که هم‌اکنون به عنوان یکی از چالش‌های اساسی تجارت خارجی به شمار می‌رود.بر اساس توضیحات نادری در زمان اعمال محدودیت‌ها انتقال وجه توسط بانک‌ها و خریداران کالا با تاخیر انجام می‌شود. در واقع تا وارد‌کننده کالا اسناد انتقال پول را به بانک عامل که تضمین‌کننده قرارداد است تحویل ندهد بانک نمی‌تواند اسناد مورد نظر را که برای ترخیص کالا ضروری است به ذینفع ارایه کند و همین عامل علاوه بر تاخیرهای طولانی در فرایند ترخیص کالا، هزینه‌های زیادی نیز بر وارد‌کننده و تولید‌کننده تحمیل می‌کند. بدین ترتیب برخی از واسطه‌ها در زمینه نقل و انتقال پول فعال شده‌اند که گاهی اوقات تا 15 درصد به قیمت تمام شده کالا اضافه می‌کنند.

نادری اعلام کرده است نادری در ادامه اعلام کرد که تاثیر لغو تحریم‌ها تنها در کاهش قیمت تمام شده کالاهای وارداتی نیست بلکه در کاهش هزینه کالاهای صادراتی نیز مؤثر است. بنابراین بخش زیادی از کالاهای وارداتی مواد اولیه‌ای است که در داخل صرف تولید کالا می‌شود و تنها بخشی از آن در بازار داخل عرضه می‌شود و بخش دیگر از کشور صادر می‌شود.

اما بازار خودرو طی سال های اخیر به واسطه مسائل مختلف همچون کاهش تولید خودرو و همچنین تحریم ها افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده و هم اکنون که تعلیق تحریم ها آغاز شده است این انتظار وجود دارد که در کنار برنامه ریزی مسئولان صنعت خودروسازی برای افزایش تولید شاهد افت قیمت ها باشیم.

در همین رابطه اخیراً انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان، خواستار کاهش 20 درصدی قیمت خودرو با توجه به روند نزولی نرخ ارز و تورم شده بود.

همچنین فرهاد به نیا عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفته است تصمیم تحریم خودروی ایران از جمله دستوراتی بود که اوباما شخصا اتخاذ کرده و برای لغو آن نیاز به تصمیم و موافقت کنگره نیست، این در شرایطی است که با توجه به رویکرد مثبت اوباما نسبت به مذاکرات ژنو و تلاش وی برای اقدامات مناسب در راستای مذاکره با ایران، به نظر می رسد که این تحریم به زودی برداشته شود.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفته است در مجموع بازار خودروی جهان اشباع شده است و تمامی خودروسازان خارجی به دنبال حضور در بازارهای جدید هستند. در عین حال، واقعیت این است که بازار خودروی ایران یک بازار 70 میلیون نفری است و تا مرز 16 میلیون خودرو کشش دارد و باید 7 میلیون خودروی فرسوده از رده خارج شود.

وی اعلام کرده است بازار ایران بازار بکری است و به طور قطع خودروسازان خارجی از جمله خودروسازان امریکایی تمایل شدید به ورود به بازار ایران دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نامه نیوز، به گفته به نیا، تجربه خودروسازان داخلی هم اکنون به اندازه ای است که اگر قرار باشد با خودروساز خارجی وارد مذاکره برای تولید مشترک شوند، حتما اصول و فنون مذاکره را به نحوی رعایت خواهند کرد که منفعت مردم و کشور در این قرارداد باشد.




برچسب ها : سیاسی و نظامی  , اجتماعی  ,
      

روزی بهلول از مسجد «ابوحنیفه» می‌گذشت، دید خطیب مردم را موعظه می‌کند. ایستاد و به سخنانش گوش داد.…

 

روزی بهلول از مسجد «ابوحنیفه» می‌گذشت، دید خطیب مردم را موعظه می‌کند. ایستاد و به سخنانش گوش داد. او می‌گفت: جعفربن محمد عقیده دارد که کارها با اختیار از بندگان، در صورتی که آنچه از بندگان انجام می‌دهند خواست خداست و انسان از خود اختیاری ندارد. دیگر این که در روز قیامت شیطان در آتش می‌سوزد و حال آن که شیطان از آتش آفریده شده است و آتش هم جنس خود را عذاب نمی‌کند.

دیگر این که خداوند موجود است؛ ولی نمی‌شود او را دید، در صورتی که این دروغ است و هر موجودی دیدنی است.

آنگاه بهلول کلوخی از زمین برداشت و سر خطیب را هدف گرفت و آن را شکست و خون جاری شد، سپس فرار کرد. خطیب نزد خلیفه آمد و از بهلول شکایت کرد.

خلیفه دستور داد بهلول را بیاورند و چون بهلول حاضر شد به او گفت: چرا چنین کردی؟

بهلول گفت: علت را از خود وی سوال کنید. او می‌گوید: بندگان اختیاری ندارند و همه کارها به دست خداست. اگر اعتقاد او چنین است پس سر او را خداوند شکسته و من تقصیری ندارم.

او می‌گوید: جنس از هم جنس خود متاثر نمی‌شود و عذاب نمی‌بیند وقتی انسان از خاک است چرا باید از همجنس خود متاثر و ناراحت شود؟

او معتقد است که هر موجودی باید دیده شود. خلیفه از وی سوال کند که آیا این درد که او از این زخم احساس می‌کند دیده می‌شود؟! این را گفت و از نزد خلیفه رفت.




برچسب ها : مذهبی  , فرهنگی  , طنز و سرگرمی  ,
      
من معنی این جمله را نمی فهمم که هنر ارزشی و ضدارزشی وجود ندارد! یعنی سینمایی که مروج شرک و خرافه است با سینمایی که مروج توحید و عبادت مساوی است؟ بعضی ها اصلا به این چیزها فکر نمی کنند، به دنبال چیزی هستند که برایش کف بزنند، اینها دغدغه حقیقت ندارند، دغدغه ریاست دارند. اما انبیا دغدغه حق و باطل داشتند.

منطق نمایندگان مجلس در کارت زرد به وزیر ارشاد، کاملا روشن بوده و از بی تفاوتی این وزارتخانه به ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ منبعث شده است، اما نکته مهم آن است که آیا منظور رئیس محترم جمهور از اینکه اعلام کرده اند کارت زرد را برای دولت نگرانی نمی‏دانند و به امثال آقای جنتی افتخار می‌کنند، این است که دولت عامدانه قرار است نسبت به این شیوه و ترویج اباحی گری در عرصه فرهنگ بی تفاوت باشد و بر این شیوه اصرار کند؟!

 

 

http://baztabb.parsiblog.com/Posts/2177/%81%c7%d3%ce+%c8%e5+%d3%ce%e4%c7%e4+%d1%c6%ed%d3+%cc%e3%e5%e6%d1/




برچسب ها : اخلاقی  , سیاسی و نظامی  , فرهنگی  ,
      

                               (طنز)

 

ممکنه دختر من رو بپسندی !!؟ (طنز)

 

 

 

مرد جوون : ببخشین آقا ، می تونم بپرسم ساعت چنده ؟
پیرمرد : معلومه که نه !
جوون : ولی چرا ؟ ! مثلا” اگه ساعت رو به من بگی چی از دست میدی ؟ !
پیرمرد : ممکنه ضرر کنم اگه ساعت رو به تو بگم !
جوون : میشه بگی چطور همچین چیزی ممکنه ؟ !

پیرمرد : ببین … اگه من ساعت رو به تو بگم ، ممکنه تو تشکر کنی و فردا هم بخوای دوباره ساعت رو از من بپرسی !
جوون : کاملا” امکانش هست !
پیرمرد : ممکنه ما دو سه بار دیگه هم همدیگه رو ملاقات کنیم و تو اسم و آدرس من رو بپرسی !
جوون : کاملا” امکان داره !

پیرمرد : یه روز ممکنه تو بیای به خونه ی من و بگی که فقط داشتی از اینجا رد میشدی و اومدی که یه سر به من بزنی! بعد من ممکنه از روی تعارف تو رو به یه فنجون چایی دعوت کنم ! بعد از این دعوت من ، ممکنه تو بازم برای خوردن چایی بیای خونه ی من و بپرسی که این چایی رو کی درست کرده ؟ !
جوون : ممکنه !

پیرمرد : بعد من بهت میگم که این چایی رو دخترم درست کرده ! بعد من مجبور میشم دختر خوشگل و جوونم رو بهت معرفی کنم و تو هم دختر من رو می پسندی !
مرد جوون : لبخند میزنه !
پیرمرد : بعد تو سعی می کنی که بارها و بارها دختر من رو ملاقات کنی ! ممکنه دختر من رو به سینما دعوت کنی و با همدیگه بیرون برید !
مرد جوون : لبخند میزنه !

پیرمرد : بعد ممکنه دختر من کم کم از تو خوشش بیاد و چشم انتظار تو بشه ! بعد از ملاقاتهای متوالی ، تو عاشق دختر من میشی و بهش پیشنهاد ازدواج می کنی !
مرد جوون : لبخند میزنه !
پیرمرد : بعد از یه مدت ، یه روز شما دو تا میاین پیش من و از عشقتون برای من تعریف می کنین و از من اجازه برای ازدواج میخواین !
مرد جوون در حال لبخند : اوه بله !

پیرمرد با عصبانیت : مردک ابله ! من هیچوقت دخترم رو به ازدواج یکی مثل تو که حتی یه ساعت مچی هم از خودش نداره در نمیارم !

 

http://esoes.parsiblog.com/Posts/445/%d9%85%d9%85%da%a9%d9%86%d9%87+%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1+%d9%85%d9%86+%d8%b1%d9%88+%d8%a8%d9%be%d8%b3%d9%86%d8%af%d9%8a+!/




برچسب ها : طنز و سرگرمی  ,
      

اخیرا برخی رسانه های داخلی همصدا با رسانه های خارجی به بهانه انتقاد از یک ذاکر اهل بیت(ع) هجمه های فراوانی به هیئت های مذهبی وارد کرده اند .خبر گزاری عقیق در شرایط فعلی مناسب دید تا بخشی از سخنان حاج منصور ارضی درباره برخی ذاکران اهل بیت(ع) را منتشر کند.  مربوط به نیمه شعبان سال 1379 در مهدیه تهران است که برای نخستین بار در عقیق منتشر می شود. در ادامه می توانید برخی نکات مورد اشاره حاج منصور را بخوانید:

  

* اکثر شما شاید در جبهه ها نبودید. من امروز با کسب اجازه از نوکرهای امام حسین می خواهم نکته هایی را عرض کنم؛ شما نمی دانید این حاج محمد آقای طاهری وقتی سیزده سالش بود یعنی همسن شهید فهمیده ای که شما اینقدر برایش ارزش قائلید در گردان شهادت می جنگید. آن وقت از آن گردان عظیم از لشگر 27 حضرت رسول (ص) چهار نفر باقی مانده اند که یکی از آن ها ایشان است. عزیز دلمان حاج محمود کریمی که حنجره شان را خرج شما می کنند فرزند شهید است.

 * آقای خلج برادر شهیدند که وقتی من در تشییع جنازه اخوی ایشان در آن سال های اول جنگ می خواندم خود ایشان یک نوجوانی بودند که تازه خواندن را شروع کرده بود.پس ببینید کسانی دارند برای شما برنامه ریزی می کنند که اهل جنگ بودند ، اهل دین بودند . خدا شاهد است این ها را کسانی که بی انصافی می کنند و نسبت به این مجالس بی احترامی می کنند و تهمت لهو و لعب می زنند نمی دانند.

ما این مجالس را جبهه می دانیم. وقتی مقام معظم رهبری فریاد می زنند که جوان ها را دریابید به شکل های مختلف . آن وقت ما برنامه ریزی می کنیم و برنامه هایمان را عمومی تر می کنیم ولی بعضی ها تا کف می زنیم ایراد می گیرند. گریه می کنیم ایراد می گیرند ، می خندیم ایراد می گیرند. وقتی می خواهیم نمک امام حسین در شادی ها داشته باشیم مسخره می کنند.

* ما در زمانی این مجالس را برگزار می کنیم که عده ای آلوده به گناهند. همه این حرف ها را زدم که بگویم ای کسی که امروز برای امام زمان (عج) گریه کردی و کف زدی و شادی کردی این را فقط برای اهل بیت نگه دار و خرج کن.
* من فقط آمدم این نکات را از این عزیزان عرض کنم چون دفاع از نوکر امام حسین(ع) دفاع از امام حسین(ع) است
 و بدانید که این حنجره هایی که خرج می شود به خاطر این است که شما غم و شادیتان را با اهل بیت(ع) باشید.
منبع:خبرگزاری عقیق



برچسب ها : مذهبی  , اخلاقی  , فرهنگی  ,
      

دوری از فرزندآوری با بهانه های واهی/ تغییر سبک زندگی مهمترین دستاورد فرهنگ غرب

 

فرشته روح افزا

 

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان این‌که تغییر سبک زندگی مهم‌ترین دستاورد فرهنگ غرب، گفت: برخی از زنان با طرز تفکر از دست دادن اندامی مناسب و از فرزندآوری دوری می‌کنند که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

 

همه نخبگان و کارشناسان خواستار افزایش جمعیت شدند همچنین این صاحب‌نظران نگران پیری نسل بوده و به دنبال راهکاری برای تغییر نگرش و افزایش جمعیت هستند و در میزگرد و مصاحبه‌های مکرر نطرات و راهکار‌های خود را ارائه دادند.

برای بررسی بیش‌تر به گفت‌و‌گو با فرشته روح‌افزا، مدیر طرح، برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه منچستر انگلیس پرداختیم که قسمت اول آن را روز‌های گذشته خواندید و قسمت دوم و پایانی را در ذیل می‌خوانید.

رسانه ملی خانواده پرجمعیت موفق را در فیلم‌های خود به نمایش بگذارد

نظرتان در خصوص الگوسازی از خانواده‌های موفق پرجمعیت در زمینه افزایش جمعیت چیست؟

* روح افزا: یکی از اقدام‌های رسانه ملی در سال‌های حاکمیت سیاست تحدید موالید، نشان دادن تصویری نامطلوب از خانواده‌های پرجمعیت بود. در برخی سریال‌هایی که در آن، رفتار زنان در قالب طنز به نمایش درمی‌آمد، نشان داده می‌شد که تعدد فرزندان چه گرفتاری ها و مشکلاتی برای پدر و مادرشان پدید می‌آورد.

 

ادامه مطلب...


برچسب ها : مذهبی  , اجتماعی  , فرهنگی  ,

      

 

 

http://www.psyop.ir/wp-content/uploads/2011/09/leader-soft-war1.jpg

 

1- این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید…

2-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است

3-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.

4-در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.

5-امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است

6-در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار و با قالبی مناسب به میدان آورد تا اثرگذار شود

7-جنگ نرم، صحنه رویارویی دروغ های بزرگ باواقعیت های تردیدناپذیراست.

 

8-دراین جنگ نرم،کافی است هواداران جبهه حق بیدارباشندو بیکار ننشینند چراکه زبان حق همیشه مؤثرتراز زبان باطل است.

9-فرهنگ یک سیستم است و دارای انواع و اجزائی است و مهندسی فرهنگ به عنوان یک مهندسی سیستم باید انجام پذیرد

10- فرهنگ یک جامعه، اساس هویت آن جامعه است

11-جنگ نرم یعنى ایجاد تردید در دلها و ذهنهاى مردم

12-یکى از ابزارها در جنگ نرم این است که مردم را در یک جامعه نسبت به یکدیگر بدبین کنند

13-در جنگ روانى و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته میشود در دنیا، دشمن به سراغ سنگرهاى معنوى مى‌‌آید که آنها را منهدم کند؛

14-مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛

 

15-من برنامه های استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می کنم اول: جنگ روانی، دوم جنگ اقتصادی و سوم: مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی

 

16-کسانی که نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت داشته باشند، متوجه مسأله تهاجم فرهنگی خواهند شد

 17-کار فرهنگی در ایران اسلامی مسأله ای است که نمی توان لحظه ای از آن غفلت کرد.

 

18-مقابله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران عملاً در استمرار جنگ روانی با نظام و ملت ایران، معنا پیدا می کند.

 

19-دشمنان جمهوری اسلامی ایران باورهای سیاسی و دینی و نیز عادات حسنه ملت ما را با تکیه بر ابزارهای فرهنگی هدف گیری کرده اند

 

20-اکنون فرهنگ اسلام ناب که انقلاب اسلامی براساس آن بنیان نهاده شده است، دقیقاً هدف تهاجم دشمنان اسلام قراردارد

 21-برای مقابله اصولی و برنامه ریزی شده با این تهاجم دشمن، لازم است مدیریت متمرکز و هدایت کننده ای در امور فرهنگی به وجود آید

 22-شیعه باید مدرن ترین شیوه های تبلیغ را برای رساندن پیام حق خود به دیگران مورد استفاده قرار دهد.

 23-هدف از عملیات روانی دشمن، تضعیف روحیه ملت ایران و نشانه ای از استیصال دولتمردان آمریکایی است،

 24-شکی نیست که امروز امواج تبلیغاتی پیچیده و درهم تنیده ی عالم، علیه اسلام متمرکز شده است.

 

25-گستره تهاجم فرهنگیِ جبهه استکبار، همه کشورهای دنیا است اما در این تهاجم مهمترین هدف، نظام جمهوری اسلامی است

 26-در تهاجم فرهنگی، هدف، ریشه کن کردن فرهنگ ملّی و ازبین بردن آن است

 27-تهاجم فرهنگی انجام می گیرد تا فرهنگ خودی را ریشه کن کند

 

28-فرهنگ مایه اصلی هویت ملت هاست

 

29-فرهنگ یک ملت است که می تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.

 

30-در تهاجم معنوی ، تهاجم فرهنگی ، تهاجم نرم، شما دشمن را در مقابل چشمتان نمی بینید هوشیاری لازم است.




برچسب ها : مذهبی  , اخلاقی  , سیاسی و نظامی  , اجتماعی  , فرهنگی  ,
      

امروز عسگری به جهان دیده بسته است

 قلب جهان و قطب زمان دلشکسته است

 آن حجت خدای، ز بیداد معتمد

 پیوند زندگانی اش از هم گسسته است

 

                 شهادت یازدهمین امام شیعیان و نشستن گرد یتیمی
                  
بر چهره ی مولایمان صاحب الزمان، تسلیت باد . . .

 

Click here to enlarge




برچسب ها : مذهبی  , فرهنگی  , عکس و تصویر  ,
      

آخرین تصویری که هرکس می تواند از دنیا ببیند .

 

 

از دیدن این عکس نوشته های خنده دار لذت ببرید!!

 

 

http://esoes.parsiblog.com/Posts/286/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d9%86+%d8%aa%d8%b5%d9%88%d9%8a%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+%d8%af%d9%86%d9%8a%d8%a7+%e2%80%a6(%d8%af%d9%8a%d8%af/