یه روز یه لره و یه ترک و یه اصفهانی و یه قزوینی و یه مشهدی و یه نیشابوری که بروجردی و باکری و همت و بابایی و کاوه و برونسی و ... بودن همه شون مثل یه مرد وایستادان تا دشمن نتونه چپ به ناموس و وطنشون نگاه کنه .!!!

اما امروز یه ..... میگه هم باید زندگی بچرخه , هم سانتریفیوژ !!! اما غنی سازی تعطیل میشه و هیچ اتفاقی تو زندگی مردم نمیفته ، بعدم به مردم نون و آب و ... صدقه میده که به مردم دنیا بفهمونه که مردم ایران به خاطر غنی سازی و تحریم دیگه نون ندارن بخورن و این دولت به فکر نون مردمه و اگه این دولت نبود مردم به خاطر تحریم از گشنگی میمردن .  یعنی مثل مرد وایستاد تا بگه که ما حاضریم پسرفت کنیم که زندگی مردم بچرخه !!!

و یه ..... از بدبینی رهبر و پدر مردم این کشور درس نمی گیره و فک میکنه که اگ با آمریکایی های حرومزاده انگلیسی صحبت کنه و بخنده میتونه به اونا بفهمونه که ما مردمی هستیم با تمدن چند هزار ساله که با غیرت همیشه از خاکمون دفاع کردیم ، اما چون نمیتونه ، به مردم ایران عزیز میگه که ما باید از آمریکا بترسیم و به حرفشون گوش کنیم و به خاطر اینکه یکم از پول خودمونو به خودمون بده از حقمون کوتاه بیایم و بگیم غلط کردیم وگرنه با ی بمب اتم میزنه مارو له میکنه .

و یه ..... از اظهارات سخیف و بی ادبانه شرمن اینو میفهمه که ، شرمن به ما حق غنی سازی داده چون گفته که من ارزو دارم ایران هیچ برنامه غنی سازی بومی نداشته و باشه و تمام موشک های بالستیک و برد بلندش و از بین ببره و برای اسرائیل و آمریکا اعتماد سازی کنه و بعد از همه اینها ما به ایران اجازه میدیم که یه غنی سازی خیلی محدود و اونم با بازرسی مستمر انجام بده اما بالاخره ما تمام پیچ های مراکز هسته ای ایران و باز می کنیم !!!

واقعا من متحیرم از این تدبیر و سرشارم از این امید برای آینده ایران عزیز آریایی و اسلامی !!!




برچسب ها : فرهنگی  ,