با حضور اعضای تیم ملی والیبال در جلسه عصر امروز هیات دولت از تلاش‌های ملی‌پوشان ایران در لیگ جهانی والیبال تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، جلسه عصر امروز هیات دولت مهمانانی ویژه داشت. اعضای تیم ملی والیبال ایران در این جلسه حضور یافتند تا مورد تقدیر مقامات اجرایی دولت قرار بگیرند.

در این مراسم از سوی محمود احمدی‌نژاد به اعضای تیم ملی والیبال 50 میلیون تومان هدیه نقدی و یک دستگاه آپارتمان به شرط تاهل اهدا شود.

ملی‌پوشان ایران نیز در پایان مراسم یک توپ والیبال با امضا همه اعضاء با پیراهن شماره 4 که در این رقابت‌ها بر تن سعید معروف بود  به رییس جمهور اهدا کردند.

احمدی‌نژاد: خوشحال کردن ملت کار بزرگی بود

همچنین محمود احمدی‌نژاد در این مراسم با تقدیر از اعضای تیم ملی گفت: تیم ملی والیبال توقعات را خیلی بالا برد. پس از پیروزی در بازی اول مقابل آلمان همه انتظار داشتند بازی دوم را هم با پیروزی پشت سر بگذارید.

رییس جمهور افزود: تیم ما در گروه سختی قرار داشت. کار والیبال ما در این رقابت‌ها خیلی خوب بود و نشان دادیم به هرجا که تصمیم بگیریم، می‌توانیم برسیم.

وی در ادامه متذکر شد: اگر  8 سال گذشته می‌گفتیم ایتالیا را در ایتالیا می‌‌برد، کسی باور نمی‌کرد. من به توانمندی جوانان خود ایمان دارم. ما اگر بخواهیم به قله‌ها برسیم، خواهیم رسید. ما حتی اگر در بازی دوم مقابل ایتالیا بی‌معرفتی نمی‌شد، می‌توانستیم پیروز شویم. حتی توان شکست دادن روسیه را هم داشتیم اما چون بازی اول بود تجربه بچه‌ها کمتر بود.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: ورزش فقط این نیست که یک تیم در مقابل یک تیم دیگر بازی کند، بلکه ورزش نمونه‌ای از نشاط یک ملت است، همانطور که در علم و فضا و نانو تکنولوژی جوانان ما قله‌ها را فتح کرده‌اند، پیروزی در عرصه ورزش هم اهمیت و هم سختی و پیچیدگی خاص خود را دارد اما برخی فکر می‌کنند فقط موضوع هسته‌ای پیچیدگی دارد.

وی در ادامه خطاب به ملی‌پوشان والیبال متذکر شد: کار شما عالی بود و از شما تشکر می‌کنیم. از محمدرضا داورزنی و ولاسکو هم تشکر می‌کنیم و امیدواریم این موفقیت‌ها تمدید شوند

احمدی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم از الان یک برنامه 10 ساله تنظیم کنید تا به المپیک هم دست یابیم. تیم ملی والیبال اگر هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته باشد همین که بارها یک ملت را خوشحال کرد، کار بزرگ و ارزشمندی انجام داد.

 

*** ( به نظر من کار هیئت دولت و رئیس جمهور ، آقای احمدی نژاد نیز بسیار خوب بود و نشان داد که افتخار آفرینی برای کشور از هر نوع و هرکس که باشد با اهمیت است و نگاه به ورزش صرفا فوتبالی نیست و دیگر ورزشکاران هم گرچه مدال نیاورند ، اما باز هم تلاش شان قبل تقدیر است ، اگر برای ارتقای ایران اسلامی تلاش نمایند . )




برچسب ها : سیاسی و نظامی  , ورزشی  ,